Kotisivut

Savonlinnan kotisivukoulutus lokakuussa 2017
Kotisivukoulutus Kemijärvellä maaliskuussa 2017
Nastolan kotisivukoulutus lokakuussa 2017

Kotisivut ovat tärkeä osa yhdistyksen viestintää. Kotisivuilla voi jakaa tietoa yhdistyksen toiminnasta, herätellä keskustelua jäsenten kanssa, houkutella uusia jäseniä ja vapaaehtoisia mukaan toimintaan ja tiedottaa kaikesta ajankohtaisesta.

Auttaminen kotisivuasioissa on yksi ReSurf -hankkeen toimintamuoto. Yhdistysavaimessa on olemassa aivan ilmainen kotisivupohja, joka on mustavalkoinen ja sivumäärä on rajattu viiteen ja sisältää mainoksia. Kotisivukoulutuksissa otetaan aina käyttöön tämä free-sivusto, jonka voi myöhemmin halutessaan päivittää maksulliseen versioon menettämättä jo tehtyjä kotisivuja tai jatkaa maksuttoman sivuston käyttöä.

Jos Reumayhdistys haluaa maksullisen kotisivupohjan, missä on enemmän toimintoja ja rajattomasti sivuja + Reumaliiton värit, meillä on suosittelusopimus Avoinen Yhdistysavaimen kanssa. Reumaliiton jäsenyhdistykset saavat Yhdistysavaimen käyttöönsä 10% halvemmalla kuukausihinnalla.  Tässä Yhdistysavaimen hinnat, joista siis jäsenyhdistykset saavat em. alennukset.

Jos yhdistyksellä on jo omat kotisivusivut olemassa ja niihin ostettuna verkkotunnus, tunnuksen voi halutessaan siirtää yhdistysavaimeen. Tällöin teidän entinen verkkotunnus, esimerkiksi www.korvatunturinreumayhdistys.fi säilyy ja jäsenet löytävät uudet sivut vaivatta.Tämä tapahtuu niin, että otatte ensin käyttöön Reumaliiton päätteen, mitä sivusto ehdottaa: esim. korvatunturinreuma.reumaliitto.fi ja alatte työstämään niitä. Kun sivut ovat valmiit, olette yhteydessä operaattoriin, josta teidän verkkotunnus on ja kerrotte heille, että haluatte siirtää uudet verkkosivut ko. verkko-osoitteeseen. Jos haluatte, että Yhdistysavain hoitaa siirron ja ottaa teidän verkkotunnuksen hallinnoitavakseen (maksullinen palvelu) sekin on mahdollista. Ottakaa tällöin yhteys Yhdistysvaimen asiakaspalveluun.

Esimerkkejä Yhdistysavaimella tehdyistä sivustoista:

Maksulliset:

Maksuttomat: