Kotisivut

Kotisivukoulutus Kemijärvellä maaliskuussa 2017
Nastolan kotisivukoulutus lokakuussa 2017
Savonlinnan kotisivukoulutus lokakuussa 2017

Kotisivut ovat tärkeä osa yhdistyksen viestintää. Kotisivuilla voi jakaa tietoa yhdistyksen toiminnasta, herätellä keskustelua jäsenten kanssa, houkutella uusia jäseniä ja vapaaehtoisia mukaan toimintaan ja tiedottaa kaikesta ajankohtaisesta.

Auttaminen kotisivuasioissa on yksi ReSurf -hankkeen toimintamuoto. Meillä on suosittelusopimus Avoinen Yhdistysavaimen kanssa. Reumaliiton jäsenyhdistykset saavat Yhdistysavaimen käyttöönsä 10% halvemmalla kuukausihinnalla. Jos jäsenyhdistyksellä on käytössä Sepacon -rekisteri, Yhdistysavaimen maksullisten versioiden käyttöönotto maksaa vain 50% normaalihinnasta. Tässä Yhdistysavaimen hinnat, joista siis jäsenyhdistykset saavat em. alennukset.

Maksullisissa versioissa on enemmän toimintoja ja rajattomasti sivuja. Niissä yhdistys saa käyttöönsä Reumaliiton värit ja yhteneväisen ulkoasun. Maksuttomassa versiossa ulkoasu on musta ja sisältää mainoksia. Maksuttomassa versiossa sivujen määrä on rajattu viiteen. Suosittelemme, että otatte käyttöön ensin maksuttoman version, jonka voi päivittää helposti halutessaan milloin tahansa maksulliseen versioon menettämättä jo työstettyjä sivuja.

Jos yhdistyksellä on jo omat sivut olemassa ja niihin ostettuna verkkotunnus, tunnuksen voi halutessaan siirtää yhdistysavaimeen. Tällöin teidän entinen verkkotunnus, esimerkiksi www.korvatunturinreumayhdistys.fi säilyy ja jäsenet löytävät uudet sivut vaivatta.Tämä tapahtuu niin, että otatte ensin käyttöön Reumaliiton päätteen, mitä sivusto ehdottaa: esim. korvatunturinreuma.reumaliitto.fi ja alatte työstämään niitä. Kun sivut ovat valmiit, olette yhteydessä operaattoriin, josta teidän verkkotunnus on ja kerrotte heille, että haluatte siirtää uudet verkkosivut ko. verkko-osoitteeseen. Jos haluatte, että Yhdistysavain hoitaa siirron ja ottaa teidän verkkotunnuksen hallinnoitavakseen (maksullinen palvelu) sekin on mahdollista. Ottakaa tällöin yhteys Yhdistysvaimen asiakaspalveluun.

ReSurf -hanke järjestää Reumaliiton jäsenyhdistyksille käytännönläheistä ja maksutonta peruskoulutusta Yhdistysavaimen käyttöön. Jos olet kiinnostunut näistä koulutuksista ole yhteyksissä hankekoordinaattoriin niin suunnitellaan koulutusta alueellesi.

Esimerkkejä Yhdistysavaimella tehdyistä sivustoista:

Maksulliset:

Maksuttomat:

Ilmoittaudu ReSurfin koulutuksiin tästä

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Yhteydenottolomake kotisivuasioissa