Mallisivu

Kesäteatteriretki Huhmarkylän kesäteatteriin

Ilmoittaudun Taivalkosken Reumayhdistyksen järjestämälle kesäteatteriretkelle katsomaan musiikkikomediaa Puurot ja vellit. Hinta jäsenelle on 25€, joka sisältää lipun + väliaikakahvituksen (kahvi/tee+ pulla). Ilmoittautuminen on sitova. Maksun voi maksaa suoraan yhdistyksen tilille Taivalkosken Osuuspankki FI4343434 - 45345 tai paikan päällä käteisellä.

Vuoden 2019 sote-muutokset

Reuma-Aapinen

Ilmoittaudu kevätretkelle!

Ilmoittautuminen Kevätretkelle

Kevätretki Urjan rinteille 13.6. Maksu jäsenille 60 euroa, ulkopuolisille 75 euroa. Sitouva ilmoittautuminen!

Tervetuloa Juupaksen Reumayhdistyksen kotisivuille!

Juupaksen Reumayhdistys perustettiin vuonna 1985 ja on toiminut siitä asti vireästi. Meillä liikutaan yhdessä viikottain iloisessa vesijumpassa ja sauvakävelyporukassa sekä pidämme kuukausittain jäseniltoja ja teemme retkiä lähelle ja kauemmaksi. Lue lisää tapahtumistamme tapahtumakalenteristamme!

Meidän porukkaan voit tulla omana itsenäsi ja jokainen uusi jäsen toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi. Liity tästä jäseneksi yhdistykseemme. Täytä sähköinen lomake ja valitse alasvetovalikosta Juupaksen Reumayhdistys. Liittymällä jäseneksi saat Reumalehden 4x vuodessa sekä pääset meidän iloiseen toimintaan mukaan. Lue lisää valtakunnallisista jäseneduista täältä!

Reuma-aapinen

Muista ilmoittaa osoitetietojesi muuttumisesta Reumayhdistykseen tästä!

Vaasan kevätkokous

Lokakuu 2019

Ei tapahtumia
Lokakuu 2019
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27

Liity meidän jäseneksi täyttämällä allaoleva lomake!

Jäsentiedot tallentuvat sähköiseen jäsenrekisteriimme ja olemme yhteydessä sinuun pian!

Voit tukea meitä myös taloudellisesti ja toimia kannatusjäsenenä.

Juupaksen Reumayhdistys ry

pj. Satu Marjakangas

satu.marjakangas(at)reumaliitto.fi

Juupaksen Reumayhdistyksen kevätkokous 1.4.2019!

Ilmoittautuminen kevätretkelle Pomarkkuun 3.4. mennessä! Tapahtumavastaava Taina p. 050 665 432 tai juupaksenreuma@gmail.com

Kesäretkikysely

Haluaisitko, että teemme ensi kesänä retken

Tallinnaan